štvrtok 12. júna 2014

Ziaja pleťový tonik



Uhorkový pleťový tonik od ZIAJA je to poľská značka určite ste sa s ňou už stretli.Toto tonikum je na mastnú, normálnu a zmiešanú pleť.Ja mám zmiešanú pleť ale v poslednéj dobe skôr suchú.Neobsahuje alkohol je pre každodenné použivanie na tvár a krk.Obsahuje výťažky z uhorkovej dužiny a má provitamín B5. Jemne čisti pokožku a uzatvára póry upokojuje, vyhladzuje a jemne rozjasňuje pokožku.Tak podľa mňa je dobrý prijemne vonia na póry mi trošku pomohol nie nejak extrémne ale zmenu som zaznamenala a aj dobré odmasťuje pleť, takže za mňa určite si ho ešte niekedy kúpim na leto lebo tak letne vonia. Nestojí veľa neviem presne koľko lebo ho mám už dlho.Kúpila som ho v kauflande:d ale bolo to tuším okolo troch eur:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu