streda 11. júna 2014

RECENZIA: Essence - I LOVE PUNK jumbo linka na oči


Essence - I LOVE PUNK jumbo linka na oči
O tejto linke na oči som veľa počula a aj veľa prečítala a tak som sa rozhodla že pozmením po dlhej dobe štýl linky na oči a namiesto gélovej tekutej som si vybrala túto. Prvý krát ked som ju použila som bola z nej do cela sklamaná pretože písala strašne slabo až tak do šedá. Linku som musela 2x prejsť aby ju bolo normálne vidieť. Neskôr sa mi už začala pozdávať pretože namaľovať linky s ňou bola otázka pár sekúnd a vždy boli linky pekne presne také aké som si želala. Linka sa vôbec neodtláča o viečko a pekne drží tam kde má. Vydrží na oku skoro celý deň ale ku večeru už trocha vybledne :/ . Jediné mínus čo má u mňa táto linka je to že nie vždy namaluje linku na prvý pokus niekedy treba linku obtiahnuť aj 2x. Balenie je vo fixe v čiernom obale s ružovým nadpisom. (tročšku emo) :D Aj názov tejto linky je trošku pre punkerky ale netreba sa toho báť s touto linkou namaľuješ aj krásne romantické jemné linky ale aj keď troška pritlačíš tak sa v pohode dajú zvládnuť aj širšie rockové linky :) Cena v DM drogérii je nejako do 3e ...aspoň sa mi tak zdá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu