streda 11. júna 2014

RECENZIA: Astor Big & Beautiful Bfly Butterfly Look Mascara

Túto špirálu som si kúpila pretože čo som zatiaľ vyskúšala špiráli od Astor Big Boom tak boli naozaj všetky skvele, nemala som voči nim žiadne výhrady.
No musím povedať že táto špirála ma dosť sklamala. Sľubovaný efekt motýľa sa nekonal :D naopak veľmi ťažko sa mi na ňu zvykalo kvôli kartáčiku ktorý je zvláštne formovaný. Myslím že keby špirála mala normalný klasicky kartáčik že by bola super ale žiaľ nemôžem za to ale s týmto sa mi naozaj zle maľuje hlavne spodne mihalnice!
Dizajn špirali je naozaj krásny slabo ružová farba je krásna a priťahuje pozornosť a aj názov špiráli znie tak veľmi romanticky :-) aspoň je radosť sa na ňu pozerať aj keď úplne nesplnila moje náročne požiadavky. Pri tejto špirále určite teda neostanem a myslím že sa k nej už ani po jej skončení nevrátim.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu