utorok 10. júna 2014

FOOD: Dnešný obed: Bami Goreng od vitasia - rýchle jedlo za 10min.

Tak toto je obľúbená pochúťka mňa a môjho miláčika :) zatiaľ sme to okoštovali len 2x ale neskutočne nám to chutí a je to naozaj za chvilku hotové. Kúpiť si to môžete ako mrazený výrobok v LIDL obchode a stojí to cca 2,40e Balenie ma 700g a je tak akurát na dve porcie. Bami je zložené z cestovín, kuracieho mäsa a rôznej zeleniny. Príprava je úplne jednoduchá na veľkú hlbokú panvicu dáme 3lyžice oleja a necháme olej ohriať potom tam nasypeme obsah sáčku a miešame kým sa nám pekne neroztopí. Následne necháme dusiť v panvici a po chvilke šup šup papať :D Chuť je naozaj veľmi zaujimavá taka orientálna :-) Sáčok som žiaľ nestihla od-fotiť až keď som ho vyhodila do koša tak som si uvedomila že by som tu mohla o tom pridať článok ...tak pre ilustráciu tu pridávam fotku z google!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu