utorok 10. júna 2014

RECENZIA: The Body Shop - krém broskyňa a oliva

 Krém od The Body Shop značky som prvý krát vyskúšala keď mi ho ako darček doniesla sestra čo žije v Londýne ...od vtedy si ho nemôžem vynachváliť. Značka The Body Shop je vo svete dosť známa žiaľ tu na Slovensku ju pozná len pár ľudí. Táto značka používa čisto prírodne materiály a je veľkým ochrancom prírody a zároveň bojuje proti testom na zvieratkách. Zatiaľ som mala možnosť vyskúšať asi 5 druhov ich krémov na ruky a telo a všetky boli úžasne. Krém je hustý a úžasne voňavý a vaše ručičky sú po nom dlho voňavé a krásne hebké. Momentálne mam jeden olivový a druhy broskyňový :-) Olivový krémy je jemnej vône ...pripadá mi ako elegantná vôňa tak ak nemáš rád tuhe silné vône tak tento bude niečo pre teba :-) naopak broskyňový krém je silná výrazná vôňa ktorú cítiš ešte na ďalší deň a tak krásne vonia že by si krém najradšej zbaštil :-) Naozaj úplne Vám tieto výrobky odporúčam nemajú chybu aspoň zatiaľ som ani na jednom nič nenašla čo by sa mi nepáčilo. Jedinou chybou asi bude dostupnosť netuším či sa táto značka dá zohnať aj na slovensku ak o niečom viete kde sa dajú kúpiť tak kľudne napíšte budem vdačna za info :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu