streda 11. júna 2014

RECENZIA: Gel na odličovanie oči (ALOE VERA) od značky Lilien


Ešte ani raz som nevyskúšala gel na odličovanie oči a tak keď som ho videla za prijateľnú cenu (1,50 či tak nejak), hneď som si ho aj kúpila.
Gel od Lillien ma naozaj super balenie s pumpičkou čo je naozaj super a dobre sa s tým nanáša na odličovací tampón.Fľaštička je zelenej farby ale gél je priesvitný a krásne vonia po aloe vera! Gél je určený na oči a citlivé partie tváre tak sa nemusíš naozaj báť že by sa dačo stalo :-) Ja si s ním odličujem hlavne oči a ide to s ním naozaj dobre odliči aj špirálu aj linku na oči úplne jednoducho. Akurát na čo som si troška musela zvyknúť bolo to že som mala po tomto odličovadle troška lepkavú pokožku ale po civilke sa to vsiaklo a všetko bolo v pohode. Balenie má 200ml.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu