streda 11. júna 2014

RECENZIA: Nivea Visage čistiace pleťové mlieko a voda 2v1


Odličovadla od Nivei sú u mňa ako doma, odkedy som sa po jednom odličovadlu od Dermacolu troška obhádzala používam už len odličovacie mlieka od Nivei. Toto mlieko je u mňa po prvý krát a chcela som ho vyskúšať či náhodou není lepšie ako Nivea visage mlieko na odličovanie Q10. No zatial sa mi až tak nezapáčilo pretože vôňou mi nejako nesedí, ale inak je úplne v pohode. :) Vôňa je taká dosť výrazná a trošku mi príde ako od doktora. :D Toto mlieko a voda 2v1 vraj obsahuje výťažky z lososového kvetu a s kopou vitamínov. Ma pleť hydratovať aby zostala svieža a vláčna. Zároveň odstraňuje zbytky make-upu a iných nečistôt! Zároveň čo ma pri kúpe presvedčilo že toto mlieko a voda 2v1 by sa mala použivať pred denným a nočným krémom na tvár od Nivei, ktoré už nejaký čas používam :) Zhrnula by som to asi takto toto odličovacie mlieko ani neprekvapilo ani nesklamalo proste je to ďalší typicky dobrý výrobok od značky Nivea! :) Kúpiť ho možete v drogériach za ceny ktoré sa pohybuju od 3,50e do 4,50e.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu