utorok 10. júna 2014

RECENZIA: Bahenná maska z mrtvého mora



Bahenná maska z mrtvého mora! Už dlho snad od malička som počúvala maminu ako si chválila výrobky z mrtvého mora.Raz asi tak pred pol rokom som si pozerala masky v DM drogérii a našla som tam aj túto a rozhodla som sa ju vyskúšať. No nejak ako šiel čas táto maska ostala nepovšimnutá zhruba pol roka až včera pri upratovaní som na ňu narazila a rozhodla som sa ju využiť. Dnes ráno som si ju teda dala na tvár. Najskôr som samozrejme vyskúšala test proti alergii a tak som si dala na predlaktie trošku masky a po 5min. zmyla dole. Našťastie sa žiadna alergia neukázala tak som si aj zbytok masky pekne natrela na tvár a krk. Maska ma hustú konzistenciu a je naozaj aj na hmat ako blato/bahno :D Vôňa masky sa mi moc nejako nepáčila bo naozaj voňala ako bahno! Po 5minutách maska začala na pokožke schnúť a tvrdla až to troška ťahalo pokožku ale dalo sa to v pohode vydržať. Maska trošku na pokožke hriala, ale ak si podrobne prečítať návod tak zistite že hrejivosť a troška pálenia je pri tejto maske normálne. po 15minutách som si masku pomaly zmyla najskôr navlhčenými tampónmi a potom celkovo vodou celú tvár. Tvár po maske je naozaj krajšia taka jemnejšia a vyzerá aj zdravšie :) Teraz sa mi zdať že ju mam trošku suchu ale to spraví denný krém. Po zhodnotení si myslím že túto masku si určite ešte aspoň raz kúpim! :) Od-fotila som aj zadnú stranu masky aby ste si mohli presne prečítať na čo Bahenná maska z mrtvého mora pomáha a aká je zdravučka pre pokožku. Prikladám aj fotku mojej brady aby ste videli ako to vyzeralo na pokožke :D celú tvar som pre istotu nedala aby ste sa nepoľakali bo som trošku pripomínala tou farbou masky trola :D :D Preto dajte bacha aby Vás s maskou nenačapal frajer bo isto by sa na Vás schuti zasmial. :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu