utorok 10. júna 2014

Tag pre dievčatá o chalanoch!

Tag pre dievčatá o chalanoch!

1.Blond alebo brunet?
Destiny: určite brunet páčia sa mi tmavé tipy!
Infinity: Blond ale páčia sa mi aj bruneti.

2.Chcela by si mať chalana kulturistu? Prípadne aby ten tvoj bol kulturista?
Destiny: nechcela zdá sa mi to škaredé ked je chalan sam sval a stereoidy!
Infinity: Nie...páčia sa mi svaly, ale kulturistu by som na vzťah nechcela.
3.Mala si niekedy nezáväzný sex?
Destiny: nie a ani by som to asi nedokazala...
Infinity: Nie
4.S koľkými chalanmi si chodila?
Destiny: 4
Infinity: 6

5.Chodila si s chalanom ktorý bol od teba nichší?
Destiny: áno! a bol to des!
Infinity: Nie to by bol trpaslíkSmějící se
6. Prebrala si už niekedy nejakej babe chalana?
Destiny: no o jednom som si myslela že už babu nemá a tak som s nim flirtovala a potom som zistila že klamal a babu mal....
Infinity: Nie je to podlé!
7.Máš teraz chalana?
Destiny: áno :)
Infinity: Áno mám je to dokonalý muž:p
8.Modré oči alebo hnedé?
Destiny: hnedé ...modré sa mi nepačia bo ich mám ja..
Infinity: Modré
9.Rada flirtuješ?
Destiny: podľa situacie Úžasný
Infinity: Áno je to zábava.Líbající
10. Záleží ti na vzhľade alebo by si dokázala chodiť s chalanom ktorý by ťa vzhľadovo nepriťahoval?
Destiny: mala som dosť ctiteľov čo sa mi nepáčili a hoci boli super kamaráti ale nič viac by som nedokázala pretože ma nepriťahovali
Infinity: To by som nedokázala musí ma priťahovať!
11. Čo ťa na chalanoch zaujme ako prvé?
Destiny: vlasy a postava potom tvár a oblečenie :)
Infinity: Vlasy, tvár potom postava ak nie je moc vyraznáŠlápnul vedle
12. Čo neznášaš na chalanoch?
Destiny: ked je chalan zaletný ....
Infinity: Nie je nič čo na nich neznášam.
13. Aký je tvoj vysnívaný chalan?
Destiny: hokejista Smějící se no a ten môj hráva sem tam hokej v zime tak asi som sa trafila Líbající
Infinity: Tan ktorého mám.
14. Tvoj obľúbený herec/spevák?
Destiny: Gerard Butler Líbající
Infinity: Nemám obľúbenca.
15. Myslíš že dievča a chlapec dokážu byť kamaráti keď sa rozídu?
Destiny: zažila som to ...tak že áno ked sa chce dá sa...
Infinity: Nie to sa už nedá.
16. Chudý alebo plnoštíhli?
Destiny: plnoštíhli Smějící se ja som štíhla tak že sa mi páči ked je chalan silný! :D
Infinity: Stredný nepáčia sami chudý, ale ani tučný.
17. Holohlavý alebo vlasatý?
destiny: jedine vlasatý
Infinity: Vlasatý
18.Priťahuje ťa viac slušný chalan alebo rebel?
Destiny: slušný ...už som mala rebela a stačilo! už nikdy!
Infinity: Bad boys :D Smějící se
19.Poznáš nejakého gaya?
Destiny: áno :D
Infinity: Nie
20. Chodila si niekedy s chalanom čo bol od teba o dosť starší?
Destiny: s jedným som bola na rande ale u toho to skončilo...
Infinity: Nie
21. Chodila si niekedy s chalanom čo bol od teba mladší?
Destiny: áno a dá sa to ...
infinity: Áno
22. Aký bol Tvoj najdlhší vzťah?
Destiny: súčasny 4 roky!
Infinity: Ten čo mám teraz.
23. Aký bol Tvoj najkratší vzťah?
Destiny: 1 deň Smějící se
Infinity: Stále jeLíbající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu