streda 11. júna 2014

RECENZIA: Vitaminy na vlasy HS


Možno by niektoré dievčatá aj uvítali recenziu na vitamíny na vlasy. ..Ja osobne ich jem skoro stále pretože mávam často problém s vlasmi a zároveň by som ich chcela mať zdravé a husté. Tieto vitamíny sú už moje druhé, ktoré som si vyskúšala. Moje prvé boli REVALID, ale každý mesiac dávať veľkú pálku penazí za ne sa mi nechcelo. Na vitamíny na vlasy Revalid však nemôžem povedať nič zlého sú to naozaj skvele vitamíny ktoré zaberajú ale sú z tej drahšej kategórie vitamínov. Tieto ktoré som si kúpila pred 2 mesiacmi sú lacnejšie a tiež super a ešte k tomu obsahujú aj vitamíny na pleť a nechty! V jednom balení ich je 60 ale ja som mala to šťastie že som stihla akciu kde ich je ešte 30 zdarma :) Po 2 mesiacoch môžem povedať že mi vlasy nepadajú a nechty mi rastu naozaj rýchlo a pokožka no neviem na tej moc rozdielov nevidím aspoň zatiaľ! :D No mám dve veci ktoré mi vadia a to veľkosť vitamínov - neviem ako vy ale ja neznášam veľké tablety ktoré sa zle prehĺtajú! Druhou vecou čo mi prekáža je ich vôňa, ktorá sa mi naozaj nepáči. Ale ak na tieto dve veci zabudnem tak tieto vitamíny sú super už len kvôli tomu že sú na vlasy,nechty,pokožku a teda sú 3v1.
V lekárni tieto vitamíny môžete kúpiť za nejakých 11e alebo tak nejak okolo....no myslim že to je dosť prijateľne cena za tak veľké balenie. Dávkovanie je 2 tablety denne :) Ak poznate ešte nejake super vecičky na vypadavanie vlasov, ktoré zaberajú tak mi to tu kľudne môžete napísať budem len rada. Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu