štvrtok 12. júna 2014

RECENZIA: Swarzkopf - Gliss Kur Hair Repair Balzam v spreji na dlhé vlasy

 
 

 
Swarzkopf - Gliss Kur Hair Repair Balzam v spreji na dlhé vlasy.
Tento kondicionér už mám po 2x a naozaj sa mi veľmi páči a na moje vlasy mi jednoducho pasuje. Použivám ho každý deň jednoducho ho vezmem a nastriekam si ho na suché vlasy pred česanim. Tento super výrobok je pre dievčatá, ktoré majú dlhé vlasy s tendenciou rozštiepených končekov. Zároveň je tento balzam super na rozčesávanie vlasov - naozaj pomáha! Tento som kúpila v kauflande za nejaké 3,33e, ale dá sa kúpiť skoro v každej dobrej drogérii. Fľaštička má 200ml a je vo forme spreju čo je naozaj super! Kondicionér obsahuje 7 druhou olejou ktoré chránia vlasy pred štepením končekov. Má to byť nejaká nová receptúra s komplexom Liqiud Keratin, ktorá regeneruje vlas vo vnútri a aj na vonku vlasu. Okrem toho že vlasom dáva vitamíny tak vlasy po použití naozaj neskutočne pekne voňajú.Táto voňa je taka výrazná ovocná s niečim takým zvláštnym čo neviem presne opísať ale vonia to naozaj krásne! Použitie je jednoduché proste nastriekaš si kondicionér na vlhké vlasy po umytí alebo aj kľudne na suché pred česaním. Kondicionér sa neoplachuje! Farba kondicionéru je presne ako farba na obrázku.PS. Fotka je trošku vo veľkonočnom štýle pretože u mňa doma už Veľká noc ovládla celý dom!:-D
Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu