streda 11. júna 2014

RECENZIA: AVON Célébre toaletna voda


Célébre je toaletná voda od značky AVON a je naozaj strašne krásna! Túto vôňu použivám vždy keď som presýtenia voňaviek a potrebujem niečo jemného a elegantného. Célébre je kvetinovo - ovocná vôňa, ktorá je naozaj jemná a elegantná. Táto toaletná voda v sebe ukrýva vôňu: konvalinky, magnólie, pivónie, frézie a ďalej vôňu cédra a santalového dreva.Mne osobne sa neskutočne páči a určite si ju ešte aspoň raz objednám. Flakón má objem 50ml a je naozaj jednoduchý ako môžete vidieť na obrázku. Ja osobne by som ho trošku inovovala a zmodernizovala ale tak zasa v jednoduchosti je krása. Internetová cena sa pohybuje okolo 7e aspoň čo som pozerala a robila menší prieskum pretože ja túto toaletnú vodu skôr objednávam cez katalóg od kamarátky. A zhrnutie je také že vrelo túto vôňu odporúčam :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu