streda 11. júna 2014

RECENZIA: Latte maska na vlasy od značky Kallos

Latte maska na vlasy od značky Kallos: Značku Kallos som si zamilovala pre jej nízke ceny výrobkov a veľké balenia. Ako prvú som vyskúšala Placentu - masku na vlasy a tá sa stala pre mňa neprekonateľnou! Možno aj preto som na maske na vlasy LATTE našla veľa veci ktoré mi nejako nesadli, nie že by nebola dobrá no môjmu nošteku sa nejako tá vôňa latte zunovala a preto som túto masku na vlasy ani celú neminula a kúpila si hneď PLACENTU! :D

Maska na vlasy Latte naozaj vonia silno ako Latte pre tých ktorý tu vôňu majú radi to bude nebíčko :) vlasy po nej sú fajn lesklé a dobré sa rozčesávajú. Samozrejme pri použití nesmiete zabudnúť že si ju musíte naozaj dokonalo zmyť z vlasov!!!! Pozor na to! Latte na internete kúpite za nejaké 2e veľké balenie ak máte viac šťastia tak ju možno nájdete aj v nejakej malej drogérií za trošku vychšiu cenu ale keď si vypočítate poštovne tak je to stále lacnejšie :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu