utorok 10. júna 2014

Recenzia: Ruž na pery Constance Carroll




Tak tento rúž som si kúpila akurát včera na nákupoch :-) už dávnejšie som chcela nejaký troška sfarbený do hneda a keď som v drogérii uvidela tento v akcii povedala som si ,,no nekúp to!" :D Úprimne túto značku ani nepoznám a ešte som ju ani nemala ale treba vyskúšať všetko :) a zatiaľ som moc rúžov nevyskúšala.... až teraz v poslednom čase na nich dosť letím a v mojej kozmetickej taštičke ich tam dosť rýchlo pribúda :) Rúž je takej príjemnej hnedo červenej farby a na perach je taky tuhy tak ho netreba na pery dávať veľa.Ja si ho dávam na pery s balzamom aby som dosiahla slabší ton farby. Vydrží asi tak hodinku ak máte frajera tak menej :D ale za tu cenu ....v drogérii patri medzi tie lacnejšie produkty aspoň ja som ho tak kúpila cena sa pohybuje okolo 2e :)
 
na tejto fotke vyzera dosť do červena vo skutočnosti je viac do hneda ....za tu farbu môže blesk na foťaku! :/ inak to odfotit nešlo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu