streda 11. júna 2014

Dvojítá Recenzia: PLACENTA maska na vlasy Kallos

 

 
Lilly: Placenta maska na vlasy od profesionálnej vlasovej kozmetiky KALLOS. Značku Kallos len málo kedy nájdete v obchodoch skôr sa predáva na internetových stránkach. Túto masku na vlasy mi poradil jeden kaderník lebo som mala po farbení dosť zničené vlasy. Zo začiatku som ju nechcela pretože som si prečítala z čoho je zložená no povedala som si že za vyskúšanie nič nedám a moje vlasy naozaj potrebovali malý zázrak. Po prvom použití moje vlasy boli naozaj lesklé krásne voňali a super sa rozčesávali. Naozaj táto maska na vlasy je teraz mojim TOP výrobkom vo vlasovej kozmetike! Každému ju vrelo odporúčam keď ma zničené vlasy a potrebuje rýchli zázrak :) Nenechajte sa odradiť zložením a určite ju vyskúšajte.


Mirsa: Maska na vlasy kallos PLACENTA je moja jediná ktorú momentálne používam som s ňou veľmi spokojná vlasy sú po nej
jemné. Pomáha mi na vlasy keďže som prešla zmenou z čiernej na blond tak moje vlasy potrebujú veľmi veľa výživy a musím podotknúť že krásne vonia:d Je dobré si ju dať aj po silver šampóne na blond vlasy.Používam ju tak že si umyjem vlasy osuším uterákom dám si tu masku na hlavu sáčok a na to si dám čiapku aby tam bolo teplo môže sa dať aj uterák a omotať si sním vrch hlavy:D
Dozvedela som sa o nej od Destiny za čo som vďačná.Chcela som si ju kúpiť cez internet ale nakoniec u nás otvorili malú predajňu, kde predávajú aj výrobky od kallos čo ma veľmi potešilo a hneď som ju tam šla kúpiť. Kúpila som si malé balenie to som už minula a pred par dňami som si kúpila to veľké balenie mala som aj šampón placenta ale teraz mam kjmn na poškodené a suché vlasy.Je to fakt super na vlasy ak mate poškodé vlasy určite odporúčam skúsiť aj keď tá cena a názov je odradzujúca lebo je až moc lacná ale pre mňa je zatiaľ nenahraditeľná.
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu