štvrtok 12. júna 2014

Šatník: Novy prirastok do šatnika: Silonky s potlačou od FIORE!

Dnes som sa vybrala na menší nákup do mesta využiť to krásne slnečné počasie. Plánovala som si zájsť pozrieť nový kondicionér na vlasy od Kallosu.....no samozrejme ako to už u mňa chodí skončilo to pri viac vecičkách a nie len pri jednej :D a to som si povedala že budem šetriť! :3
Išla som nou aj moja mamina a ta mi sľubovala že keď uvidím niečo pekne tak mi za sponzoruje .....tak som to chcela využiť :D Zatiahla som ju do malého obchodíku kde predávajú kvalitnejšie silonky nech som dostatočne pripravená na príchod Jari! :D Na moje šťastie som tam našla práve tie ktoré sa mi naozaj páčia a videla som ich už aj na nete :-) Jedne vzorkované s potlačou nad-kolienok a druhé čisto čierne nadkolienky ktoré teraz naozaj sú veľmi IN! :)
V ďalšom obchodíku som si kúpila nohavicové čierne legíny, ktoré vyzerajú na postave naozaj dobre. Moja mamina ma samozrejme ako vždy prehovárala na rifle no ja naozaj rifle neznášam a museli by byť naozaj čarokrásne aby ma na ne prehovorila a aj tak by som ich potom určite nenosila :) Neviem ako ty ale ja naozaj nemám rada rifle bleee :D není nad legíny, sukničky, šortky - to je moje! a to je asi všetko o dnešnom nákupe ...samozrejme kúpila som aj nejakú kozmetiku ale o nej napíšem až po jej vyskúšaní, ale máte sa na čo tešiť! ;)
Už ste si asi všimli ako zbožňujem silonky :D podľa mňa sú na jar ako stvorené! :D A na druhý deň som bola v meste a natrafila som na celkom lacné silonečky a tak som si vybrala aspoň tieto dva kusy k tým čo ešte mám z minula :-) Kúpila som ich za naozaj super cenu 3,59e čo je super pretože tie predchádzajúce stali okolo 5e :O Samozrejme sú zasa od značky FIORE ktorú veľmi obľubujem a je naozaj veľmi kvalitná! A keď už tu pridávam fotky nových členov silonkovej mafie :D tak tu dám aj tie ktoré som si už vyskúšala a tu sú fotky ako vyzerali oblečene :-) Tie novšie kúsky som na sebe ešte nemala ale určite ked ich oblečiem pridám aj ich fotku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu