streda 11. júna 2014

RECENZIA: Avon Solutions Truly Radiant tónovací hydratačný krém

Neviem prečo ale tomuto výrobku som nejako neprišla na chuť :D Moje prvé použitie asi vyzeralo nejak takto: Otvorila som tubu v ktorej je krém a dala som si ho na palec...krém bol bielej farby čo bolo úplne ok až kým som si ho nenatrela na tvar a stal sa zo mňa černoch. Krém totiž po natretí na pleť zhnedol a pri mojej bledej pokožke to vyzeralo všelijako. V návode je napísane že pleť ma byť hydratovaná a farba pleti ma mať pekne vyrovnaný tón. :) Neviem ako ostatným ale ja osobne som vyrovnaný ton pleti nemala a ako podklad pod make-up tento krem určite nemôžem využiť lebo by som bola dosť hneda a teda neprirodzená. Preto ak máte bledú pleť ako ja tak ho určite neodporúčam skôr bábam ktoré sú trošku hnedšie. Myslím že jediná vec ktorá sa mi na ňom páči a zaujala ma je to že je hypoalergénny a teda môžu ho použivať aj ľudia s citlivou pokožkou. No ako hovorím sto ľudí sto chuti ...ak máte tento krém vyskúšaný kľudne napíšte svoje postrehy alebo svoj názor.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu