streda 11. júna 2014

RECENZIA: Avon - Planet Spa očny krem s kaviarom

Asi každá z nás má blbe obdobie kedy máme kruhy pod očami ešte výraznejšie ako inokedy! Žiaľ ja som sa narodila s tým že kruhy pod očami mám skoro stále :D Preto dosť často používam prípravky ktoré sa majú o kruhy pod očami postarať aby zmizli. Toto je zatiaľ môj obľúbený prípravok, ktorý mne osobne naozaj zaberá a pokožka pod očami je napnutá a hlavne nevidieť žiadne kruhy! Dávam si ho vždy večer pred spaním na vyčistenú pokožku pod očami.Krem je fialovej farby a je v maličkom balení, ktoré ma len nejakých 15ml :/ čo je naozaj dosť málo.Očný krem sľubuje hydratovať, regenerovať a posilniť očne okolie a prinavrátiť jej zdravý vzhľad. :) Môj osobný názor je taký že pokožka po tomto kremíku je naozaj napnutá a hneď po prvom raze uvidíte jasný rozdiel. :) Cena sa pohybuje tak rôzne podľa akcii v avone ale dá sa kúpiť aj na internete za nejakých 3e :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu