streda 11. júna 2014

RECENZIA: Avon Telový Sprej - Melón

Myslím že tento výrobok by mohol poznať už asi každý ak nie tak je na čase ho vyskúšať! :) Telový sprej od Avonu môžete kúpiť v rôznych variantach či už kvetinových vôni alebo ovocných. Ja som zatiaľ mala dva druhy melónový a potom granátové jablko a obe voňali neskutočne!.... Použivám ich skôr v lete keď sa chcem niečim osviežiť a pritom krásne sladko voňať. No tento som dostala pod stromček ako darček tak ho v pohode používam aj teraz na jar. Sprej by mal byť hydratačný no podľa mňa je hlavná tá úžasná vôňa ktorú má. :D Balenie spreju ma 125ml tak je ideálne na nosenie v kabelke keď ho budete potrebovať aby bolo stále po ruke :) Sprej nemá žiadnu farbu je číry a po nastriekaní na telo rýchlo sa vstrebe. Melonová vôňa je dosť sladká a výrazná tak ak také náhodou nemáte radi tak skôr vyskúšajte iné variácie :) Po navoňaní cítiť vôňu aj celý deň čo je naozaj super a preto si nemusíte dávať ani na seba parfém :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu