štvrtok 12. júna 2014

RECENZIA: Kallos KJMN NOURISHING kondicionér

 
Vlasové výrobky od Kallosu sú moje obľúbené nedám na ne dopustiť! Toto je moja súčasná maska na vlasy s vôňou kvetov. Maska je určená na suché a farbené vlasy. Obsahuje veľa vitamínov, minerálnych solí a výťažky z bambusových stoniek! Vlasy by mal vyživovať regenerovať a dopriať im potrebné vitamíny. Výsledok by mal byť taky že vlásky by mali žiariť zdravým. Balenie je veľké 1000ml čo je naozaj výhodne a vydrží naozaj dlho. Fľaška je z umelej hmoty s pumpičkou ktorá je naozaj super pretože sa vám nevyleje veľa masky ako u iných balení. Vôňa je cítit po kvetoch taká trošku sladšia ale ja mám také naozaj veľmi rada! Na internete sa cena pohybuje okolo 4e ale ja som ho kúpila u nás v meste v obchode za 3e ;) Myslím že sa k tejto maske ešte určite vrátim a znova si ju kúpim pretože mi naozaj vyhovovala a vlasy mi po nej naozaj pekne voňali a dobre sa rozčesávali.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu