streda 11. júna 2014

RECEZIA: L´oréal Studio Silk a Gloss -uhladzujúci sprej na vlasy

Tento sprej či vlastne mlieko na vlasy mi poradil môj priateľ vraj je skvelé a krásne vonia.Kedže som si v poslednom čase začala dosť žehliť vlasy potrebovala som niečo spoľahlivé čo pomôže mojím vlaskam zvládať to každodenne žehlenie a tak som sa rozhodla že ho teda vyskúšam. Kupovala som si ho preto s tým že mi určite pomôže a tešila som sa naň. Po prvom raze keď som si ho po umytí vlasov nastriekala na vlasy som bola naozaj očarená jeho vôňou. Cele vlasy mi naozaj krásne voňali hned od prvého momentu. No neskor sa mi vlasy začali strašne rýchlo mastit neviem či to bolo tým že ja mam veľmi jemné vlasy a toto mlieko ich ma ešte uhladiť no dosť mi to prekážalo a preto si od vtedy dávam tento sprej len od polky hlavy nie ku korienkom. Silk a Gloss je sprej ktorý ma chrániť vlasy pred teplom a má ich uhladiť s mikrovlaknami hodvábu. No myslím si že mňe ich uhladil až moc :D preto tento sprej by som odporúčala skôr ľudom čo majú vlníte nepoddajne vlasy a nie jemne ako mám ja :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu