štvrtok 12. júna 2014

TAG O JEDLE


TAG pri ktorom vyhladneš.
Máš rada cestoviny?
Destiny: áno mám a asi najviac zo všetkých jedál...
Infinity: Áno veľmi!

Vieš variť?
Destiny: Jasne že viem... Smějící se
Infinity: Najlepšie!:D

Máš radšej zeleninu alebo ovocie?
Destiny: mňe je to osobne jedno zjem aj jedno aj druhé...
Infinity: Ovocie

Vyhadzuješ jedlo?Alebo všetko spapáš?
Destiny:sem tam sa stane že sa podelím s jedlom s mojimi mačkami Nevinný
Infinity: Keď niečo nedojem vyhodím to, ale to sa moc často nestáva.

Ješ biele či celozrnné pečivo?
Destiny: oboje Úžasný
Infinity: Radšej celozrnné.

Paprika alebo paradajka?
Destiny: asi viac paradajka a hlavne cherry <3
Infinity: Paprika

Sladké alebo slané?
Destiny: som pažravá tak oboje... Smějící se
Infinity: ObojeSmějící se

Jedla si už slimáky?
Destiny: nie a ani nebudem... Překvapený
Infinity: Áno chutilo to ako hlinaSmějící se

Máš rada morské živočíchy na tanieri?
Destiny: už som ich mala ale nechutili mi ...
Infinity: Moc nie.

Ješ mäso?
Destiny: jasne, kuracia kyta do ruky a je happy day Smějící se
Infinity: Áno

Koľko krát za deň ješ?
Destiny: ja to nepočítam ale určite viac ako 6 Nevinný
Infinity: Strašne veľa krát asi každe dve, tri hodinky.

Raňajkuješ?
Destiny: áno, suché pečivo (pizza rožok) a kávu.
Infinity: Nie vždy. Ráno mi moc nechutí jesť

Zjedla by si pečený hmyz ?Ako jedia v Čine?
Destiny: fuj nie!
Infinity: NIE

Držala si už hladovku?
Destiny: áno, ked som bola malá a robila som to mame napriek Smějící se
Infinity: Áno, ale dlho to nevydržím.

Jedávaš vo fast foode?
Destiny: pravidelne
Infinity: Už nie snažím sa tomu vyhíbať

Vieš čo je Raw food?
Destiny: nie ...čo to je?! Smějící se
Infinity: Áno je to živá strava je sa ovocie, zelenina ,orechy,semiačka a klíčky a výrobky snich nevarené.

Je melón ovocie?
Destiny: jj Úžasný
Infinity: Nie

Chutí ti sojové mlieko?
Destiny: moc ani nie ale vraj z neho rastú cici Smějící se
Infinity: Áno pijem ho skoro každý deň.

Ake jedlo neznášaš?
Destiny: krvavý steak! Šlápnul vedle
Infinity: Zemiakové sladké knedliky plnené ovocím:D

Aky je tvoj obľúbený puding?
Destiny: nejem puding! Usmívající se
Infinity: Čokoládovy!

Vanilka alebo kokos?
Destiny: u mňa kokos mňam
Infinity: Jednoznačne kokos.

Akú maš najradšej zmrzlinu?
Destiny: punč,citron a ked sa dá tak v hromade! Smějící se
Infinity: ČokoládovúŠlápnul vedle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu