utorok 10. júna 2014

FOOD: Recept: Bliwajs (hriešne nezdravé a dobré jedlo!) :D

Myslím že týmto receptom moc nezaujmem pretože je teraz v móde držať všelijaké diéty a jesť len zdravé jedla. Ja osobne diéty držať nemusím pretože som štíhlej postavy a tak si smiem dovoliť aj sem tam takto kaloricky zhrešiť. Nevinný
Tento recept som si vymyslela ja sama v deň pažravosti :D tak volám dni keď pchám všetko do seba o dušu a nezáleží na tom či je to zdravé alebo nezdravé! Možno podaktoré budete krútiť hlavou že prepána jana toľko kalórii :D potom Vám odporúčam dať si len jedno sústo a pochopíte! Môj priateľ nad týmto jedlom tiež krútil hlavu a práve on mu vymyslel meno ,,blivajs" a tak to voláme dodnes! Samozrejme blivajs to bol pre neho dovtedy kým to neskúsil a vtedy mi zjedol celú moju porciu! :/ Od toho dňa je to naše obľúbené nezdravé jedlo! :D

 Potrebujeme k tomu prísady: ( pre 2 porcie)Mrazené hranolčeky alebo aj čerstvé hranolčeky nakrájané zo zemiakov, jednu malú cibuľku, 5 hrubých plátkov údeného bôčika/slaniny, 1x vajíčko, 1x syr encián. polovičky syru nivy, 1x celý syr v črievku,

Postup:
Na panvicu si dame trocha oleja a ked začne byť teplý tam tam pridame hranolky (tak na 2 porcie). Ked sa nám hranolky začínajú sfarbovať do zlatistá pridáme slaninku/bôčik, ten chvíľu necháme opiecť ( a hlavne miešame), Ked je aj mäsko troška opečené vylejeme na to všetko rozmiešané celé vajce ....premiešame...a pridáme na-krájanú cibuľku...necháme to chvíľku popiecť a pridáme encián s nivou a všetko to znova zamiešame.....keď uvidíme že sa encián a niva roztápa tak už je to hotové a tak to pekne vyberieme na tanier...na vrch postriekame syr z črievka ( ja dávam cely!) pripadne ozdobíme zeleninou a trocha osolíme ( ale pozor na to že niva býva dakedy dosť slaná)
(fotky sú fotené mobilom tak sorry za blbú kvalitu) Úžasný nabudúce pridám dáky zdravý recept aby sa to vyvážilo Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu