streda 11. júna 2014

RECENZIA: AVON Rozžiarujúce perličky na tvár


Od Avonu som už vyskúšala veľa veci a toto je jedna z mojich obľúbených. Perličky som síce dostala od sestry ako darček ale aj tak by som si ich určite objednala aj sama. Prvé perličky sú troška slabšej farby (face pearls) a tie druhé sú bronzové (avon glow bronzig pearl)tie budem použivať na leto keď budem chcieť mať troška opálený efekt.
Perličky rozjasňujú pleť a dodávajú jej žiarivý vzhľad aby sme nevyzerali ako bledule :D Balenie perličiek ma 22g a zaplatíte si za ne okolo 10e to zaleží od toho či je na ne v katalógu akcia alebo nie.Cena na internete čo som sa pozerala je nejak okolo 13,30e preto odporúčam radšej tu katalógovú! Celkový môj názor na tento výrobok je ten že určite si ho objednám znova a znova a znova!
 Perličky sú podľa mňa základ pekného make-upu pretože bez nich by sme vyzerali naozaj bledo a nezdravo. Ja sama mám naozaj bledú pokožku a tak sú pre mňa nevyhnutné na každý deň! Balenie vydrži naozaj veľmi dlho aj pol roka možno aj viac. Balenie ako vidieť prišlo naozaj krásne zabalené preto to naozaj není zlý nápad na darček a určite s tým potešíte každú slečnu tak ako mňa moja sestra. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu