streda 11. júna 2014

RECENZIA: Avon špirala na oči Infinitize




Už dlho som sa chystala na to že vyskúšam nejakú špirálu od AVONU. Počula som na ne dosť veľkú kritiku že nie sú dobre že sa nehodia atd. a to ma dosť odrádzalo. Tieto narodeniny som však dostala k darčeku aj špirálu od AVONU a tak som na ňu bola naozaj veľmi zvedavá. Na šťastie som bola veľmi milo prekvapená pretože táto špirála je naozaj veľmi dobrá! Zo začiatku bola zabalená v čiernom obale ktorý keď sa dal dole tak pod ním bol pravý obal špirály....ako môžete vidieť na fotkách špirála je oranžovej farby. Kartáčik špirály čo je naozaj super pretože na-poriadok Ti rozčeše mihalnice :) Zároveň je kartačik zaujímavo sformovaný do takých guličiek :) Myslela som si že sa tým bude ťažko rozčesávať spodná časť mihalníc ale opak je pravdou ide to naozaj na jednotku :) Mihalnice sú krásne rozdelené a vôbec sa nelepia dohromady. Preto túto špirálu zaradujem medzi moje obľúbené kúsky a určite ju nemám prvý a posledný krát. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu