štvrtok 12. júna 2014

TAG Toto alebo Tamto

TAG Toto alebo Tamto
Lícenka alebo bronzer?
Destiny: určite lícenka preto že som dosť bleda a nepasuje mi nejako bronzer :(
Infinity:Momentálne je to lícenka

Rúž alebo lesk?
Destiny: každý deň si dávam iný rúž Úžasný to zaleží na oblečení, ale zbožňujem ich!
Infinity:Kedysi som nosila iba lesk teraz nosím iba rúž , takže za mňa rúž

Linky alebo špirála?
Destiny: dávam si oboje ale ak by som si mala vybrať jedno tak linku! :D
Infinity:Hm volím špirálu bez nej by som vyzerala asi čudne:d

Make-up alebo korektor?
Destiny: používam iba korektor a bohato mi to stačí...ale ak idem do mesta na party tak určite make-up!
Infinity:Bez make-upu sa asi dá prežiť ale korektor zakryje nedostatky, takže korektor

Neutrálne očné tiene alebo farebné?
Destiny: určite neutrálne v poslednom čase sa riadim príslovím ,,menej je viac"
Infinity:Neutrálne mne sa na mne nepáčia veľmi výrazne tiene niekomu to pristane mne určite nie :)

Nechty dlhé alebo krátke?
Destiny: krátke! páčia sa mi síce dlhé ale sú nepraktické
Infinity:Nosím krátke

Nechty umelé alebo prirodzené?
Destiny: nemám rada umelé veci! :D
Infinity:Ja nosím iba prirodzené
Telové mlieko alebo máslo?
Destiny: máslo! neviem ale nejako nemám rada mlieko bo ho potom mám všade vyliate :O :D
Infinity:Skúšala som oboje a mne viac vyhovuje telové mlieko

Móda rifle alebo tepláky?
Destiny: rifle nenosím vôbec! :D ja iba legíny a sukne a šortky ale ak si mam vybrať medzi týmito dvoma tak tepláky!:D
Infinity:Rifle...tepláky nosím občas ale iba doma:)

Móda dlhý alebo krátky rukáv?
Destiny: krátky! :D s dlhým rukávom mam len zopár tričiek
Infinity:Dlhý rukáv mám radšej v lete nosím tielka a trička nosím väčšinou s dlhým rukávom

Móda šatky alebo čiapky?
Destiny: čiapky :D mám ich asi z 8! Líbající
Infinity:Jednoznačne čiapky:)

Vzor bodky alebo pruhy?
Destiny: Pruhy s bodkami mám len 1 šaty
Infinity:Pruhy
Vlasy dlhé alebo krátke?
Destiny: určite dlhé...
Infinity:Väčšinu môjho života som mala dlhé vlasy , takže dlhé
Drdol alebo cop?
Destiny: najviac mám rozpustené vlasy ale tak asi cop Rozpačitý
Infinity:Cop

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu