streda 11. júna 2014

RECENZIA: The Body Shop Born Lippy - jahodový balzam na pery



The body shop značku už som raz komentovala a myslím že ju dosť vynachválim aj v tomto článku. :D Ako som už spomínala The Body Shop je čisto prírodná značka, ktorá sa angažuje proti testovaniu kozmetiky na zvieratkách a zároveň je za ochranu životného prostredia čo je naozaj super! :) Výrobky od The body shop sú preto čisto z prírodných surovín! Tento balzam na pery je jahodkový, ale vybrať sa dá naozaj z veľkého výberu druhou. Balzam je v malej umelej nádobke ktorá ma 10ml. Vôňa balzamu je naozaj čarovná a vonia presne ako košík plný jahôd. Balzam na perách sa jemne blyšti a zároveň aj super chuti :D Jediná nevýhoda ktorú vidím je to že si ho musíte natierať bud prstom alebo pri sebe nosiť niečo čim si ho budete dávať na pery čo je dosť nepraktické. Ja osobne neznášam keď mám prsty celé od balzamoch atd. a zároveň neustále si umývať ruky aby ste balzam nenanášali špinavými rukami keď ste vonku je o ničom :/ V každom prípade je tento balzam naozaj elita aspoň určite pre mňa! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu