štvrtok 12. júna 2014

Modelovací vosk na vlasy

                                             
     Ma rýchlo dodať účesu požadovaný tvar a štruktúru. Chráni vlasy pred vysušením. Vhodný pre všetky typy vlasov. S prirodzeným efektom lesku.Podľa mňa je super dávam si ho na konečnu úpravu vlasov dám si ho len trošička aby mi vlasy tak uhladilo vyzerali krajšie musím povedať že mne nádherne vonia zbožňujem tu vôňu je dosť intenzívna určite sa oplatí vyskúšať:)Ja som si ho kúpila na doporučenie kaderníčky povedala mi že si mam kúpiť vosk a keďže sním nemám až takú skúsenosť rozhodla som sa pre začiatok skúsiť či balea nemá vosk na vlasy a objavila som tento tak som ho hneď dala do košíka a neľutujem je super:)Ak mate svoj obľúbený vosk na vlasy môžte mi napísať do komentára:)   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu