streda 11. júna 2014

RECENZIA: Lak na nechty Miss sporty 490 pink Lasting Colour

Laky od Miss Sporty mám veľmi rada patria k tým lacnejším ale aj k lepším. Tento lak som sa rozhodla kúpiť pretože ma očaril pastelovou farbou a zároveň som súrne potrebovala nejaký ružový lak pretože sa mi už minul. Tento lak stál nejakých 1,60e a má 7ml. fľaštičku. Odtieň laku je 490 a vyzerá naozaj krásne pastelovo - cukrikovo. Lak sa celým menom volá lasting colour a mal by vydržať 10 dní no neviem či mysleli 10dní bez práce a bez umývania riadu či ako ale u mňa ešte nepoškodený 10dní nevydržal. Samozrejme mne to nevadí pretože tento lak mi vydrží aj tak dosť dlho asi tak 5dní čo je podľa mňa tak isto dosť dlho. Tak či onak tento lak sa mi naozaj páči a k značke Miss sporty sa určite ešte niekedy vrátim.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu