štvrtok 12. júna 2014

Balea denný krém proti vráskam Q10 a omega komplexom.


Balea denný krém proti vráskam Q10 a omega komplexom SLF 15 a 50ml
Tento krém je pre mňa momentálne top, keď som ho kupovala tak som od neho moc neočakávala ta cena okolo 3 eur sami zdá malá za krém, ale strašne ma prekvapil mojej pleti sadol skvelo pleť sami zlepšila je po tomto kréme jemná ja mám suchu pleť a po tomto kréme je taká akurát ani nie suchá ani mastná. Rýchlo sa vstrebe je taký ako keby nadýchaný taký ľahky konzistencie a prijemne vonia.Mal by byť proti vráskam a zdá sami že také mimické vrásky sú menej viditeľne čo som postrehla používam ho asi mesiac, takže ma aj účinok ako sľubujú.Má aj uv filter 15nasť čo je podľa mňa akurát tak ja už pri tomto kréme ostanem možno skúsim aj iný ale tento bude už moja stálica používam k nemu aj očný krém Q10 ktorý je tiež super tiež stal okolo troch eur :)
                                             

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu