streda 11. júna 2014

RECENZIA: Body Shop - telové maslo s moringou.


Body Shop - telové maslo s moringou.
Ďalší úžasný výrobok od Body shopu je toto krásne voňajúce masielko s moringou!
Moringa je rastlina s bielym kvetom ktorá ma blahodárne účinky na pleť. Tentoraz so m dostala balenie ktoré je idealné do kabelky má 50ml a je naozaj praktické na každodenne nosenie v kabelke. Toto telové maslo je čisto prírodný produkt ako všetky výrobky od Body Shopu. Balenie ma farbu jemnej žltej a na prvý pohľad som si myslela že je to vanilkové maslo pretože mi tá farba balenia pripomenula vanilku. Maslo je trošku viac tekuté ako som zatiaľ u iných body butter mala ale je naozaj veľmi veľmi jemné a krásne silne voňajúce. Pokožka po ňom nádherne silno vonia ako keby som použila parfum. U mňa ma zatiaľ 100 bodov zo 100! :D A malé balenie ma úplne dostalo je to naozaj strašne podarené! :)
 sorry za blbu kvalitu fotiek ale ked som to fotila s bleskom tak sa balenie moc lesklo a nebolo vydieť nálepku ...a bez blesku to vyšlo asi takto :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu