streda 11. júna 2014

RECENZIA: Miss Sporty lak na nechty Disco Tech priesvitný 555


Toto je moja srdcovka od Miss Sporty lak na nechty Disco tech odtieň 555!
Tento lak som si kúpila s tým že ho budem nosiť na disco a bude mi tam paradne svietit. Ale žiaľ nejak som na discotéky prestala chodiť tak som ho začala používať pri každom lakovaní ako vrchnú vrstvu na lak. Musím povedať že tento lak si naozaj neviem vynachvaliť! Nie len že dodá nechtom nádherný lesk ale lak na nechtoch vydrží dvojnásobne dlhšie keď ho týmto lakom prelakujem. Lak zároveň má naozaj krásne odlesky tak troška do fialovej ale pokiaľ dáte pod tento lak iný farebný tak sa to stratí a lak sa naozaj krásne leskne. Lak zaschne naozaj strašne rýchlo čo je super! A pokiaľ sa rozhodneš ísť na discotéku tak ti lak na nechtíkoch bude svieti pretože tento lak svieti pod UV svetlom. Cena je nejako okolo 1,70e čo naozaj není veľa preto ho každému vrelo odporúčam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu