štvrtok 12. júna 2014

Kondicionér KJMN

KJMN (Deep) - hydratačný kondicionér na poškodené vlasy - 1000ml
Hĺbkový, hydratačný a intenzívny kondicionér. Slúži na hĺbkovú starostlivosť pre poškodené, suché a lámavé vlasy. Jeho účinné zložky obnovujú: jemnosť, pružnosť, pevnosť, a lesk vlasov.

Kúpila som ho za necelé tri eura v malej súkromnej drogérií som sním veľmi spokojná.Používajú ho aj kaderníci. Ma takú vôňu mne pripomína kaderníctvo a žuvačku Smějící se Ta vôňa vám riadne prevonia nielen vlasy ale aj kúpeľňu naozaj intenzívne vonia a aj po umytí vlasy krásne voňajú.Kúpu neľutujem ba naopak som z neho úplne nadšená:D Za takú cenu a taka kvalita vlasy sa po ňom krásne rozčesávajú teda ja nemám moc dlhé vlasy tak neviem ako to je na dlhé vlasy ale myslím že v tom asi nebude rozdiel no proste ja si ho neviem vynachváliť :) Takže určite si ho kúpim znovu.A celkovo kallos výrobky sú super mám ich moc rada časom Vám napíšem recenzie na ďalšie výrobky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu