streda 11. júna 2014

RECENZIA:Avon Infinite Seduction toaletná voda



Ako prvý z mojich vyskúšaných parfémov- toaletných vod som vybrala tento od Avonu! Je to jeden z tých lacnejších toaletných vod, ktoré ale stojí za to vyskúšať!
K tejto toaletnej vode som sa dostala cez moju kamarátku ktorá robí Avon lady a doniesla mi ho ako darček na narodeniny. Od prvej chvíle čo som ho ovoňala som sa do tej vône zamilovala <3 !!!! Táto toaletná voda je korenistej vône ktorá ťa naozaj očari. Skladá sa z vôni: jantár, santalové drevo, vanilka,korenie, gardénia,bergamot, pomaranč a iné druhy korenia :-* :) Vôňa vydrží na tele ale aj na oblečení naozaj dlho!
Keby sa dalo dať tu na blog vzorku vôni tak by ste chápali o čom hovorím :D žiaľ zatiaľ blog není 5D :D :D Cena tejto voňavky sa pohybuje tak rôzne podľa akcii v katalógu ale na internete ju môžete nájsť za 7e čo je na toaletnú vodu naozaj výborná cena! Fľaštička je krásne červeno až bordovej farby čo mi k tej vôni naozaj sedí. Sorry za to že som neodfotila aj vrchnáčik na flaštičke ale stratila som ho a ako môžete vidieť už sa mi aj toaletná voda minula ale fľaštičku som si nechala pretože na ňu nechcem zabudnúť a v budúcnosti si ju plánujem zasa kúpiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu