streda 11. júna 2014

RECENZIA: Nivea Purifying Maska na tvár

Táto maska najskôr nebola moja prvá voľba no v drogérii tu ktorú používam nemali a tak som sa rozhodla vyskúšať niečo nového. Pre značku Nivea som sa rozhodla preto bo ich pleťové produkty mám naozaj rada a úplne mi vyhovujú. Balenie tejto čistiacej masky je dvojíte čo je super pretože je dobré masku použiť tak 2x za týždeň. Maska je určená na vyčistenie pleti od čiernych bodiek,pupienkoch a iných nedokonalosti a nečistôt pleti. Masku od Niveii si tiež môžete vybrať aj v iných druhoch ja som tuším zahliadla v obchode ešte vyživujúcu masku. Maska sa používa na vyčistenú pleť od makeupu a iných nečistôt. Normálne sa natrie na tvár ale treba dať pozor aby sa nedostala do oči a úst! Maska príjemne vonia takou typickou Nivea vôňou mastičiek. Pleť je po maske naozaj vyčistená ale troška aj vysušená , ale to je u čistiacich masiek normálne. (aspoň u mňa) :D A ako som už spomínala jedno balenie je rozdelené na dve použitia pričom jedna polka vystačí aj na krk aj na celučičkú tvár v hrubej vrstve - je jej tam naozaj veľa! Cenu som si v obchode nejak nevšimla pretože som ju kupovala v tescu aj s inými vecami ale určite nestala veľa!:D
PS. Fotky sú fotené mobilom ssry za zlu kvalitu!


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu