streda 11. júna 2014

RECENZIA: Astor - tuhy korektor 001


Od Astoru je to môj druhý korektor ktorý som vyskúšala a zatiaľ sa mi naozaj veľmi páči. Kúpila som si najbledší odtieň 001 pretože mám naozaj bledú pokožku. V drogérii sa tuším cena tohto korektoru pohybuje okolo 5e nájsť ho tam môžete vo viacerých odtieňoch.
Veľmi milo ma prekvapil tento korektor pretože sa naozaj super nanáša na tvar a je taky trošku mastný čo mi naozaj vyhovuje keďže mám suchu pokožku. Kľudne si ho dávam aj pod oči a naozaj super kryje nedostatky a hlavne kruhy pod očami. Stačí ho len troška a netreba ho dávať veľa čo je ďalšie jeho plus. Myslím si že tento korektor je pre mňa jeden z tých TOP veci ktoré som si obľúbila a určite sa k nemu budem rada vracať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu