streda 11. júna 2014

RECENZIA: Bruno Banani Magic women toaletná voda a Bruno Banani Woman



Predstavujem Vám moju 1 v parfémoch! Ja viem není to ani úplne svetová značka ani to není nič nobl, ale pre mňa je najlepšia a najkrajšia a vždy sa ku nej vrátim nech už mám gucciho alebo neviem čo. :) Magic woman je vôňa ktorá je zložená s kvetinových vôni ako sú (konvalinka,mučenka, fialka) a z ovocných vôni (červené bobule, jahoda a melón) a ďalej ešte v nej môžete cítit aj pižmo a santalové drevo :) Táto toaletná voda vydrží naozaj dlho voňať na tele ale i na oblečení (povedala by som že na oblečení aj niekoľko dni). Toaletnú vodu nájdete bud v 50ml balení alebo v menšom 30ml. Cena sa pohybuje okolo 25e za veľké balenie. Flakón je krásnej fialovej farby a určite sa v kabelke nestratí :)
No tak teraz už poznáte moju lásku :) ten kto ju ešte neovoňal tak Vám ju odporúčam vyskúšať pri najblichšej návšteve drogérie :) 

Druhá voňavka od Bruna Bananiho sa volá WOMAN a je zo starších verzií toaletných vod. Táto bola na trh uvedená ešte v roku 2001. Woman je v ružovom flákone a má  30ml. Cena sa pohybuje okolo 16e čo naozaj na toaletnú vodu není veľa. Toaletná voda má základ vo vôni červeného pomaranča a je to naozaj krásne výrazná vôňa. Ďalším prídavkom má byť vôňa lekna,brečtanu,broskyne a frézie s konvalinkou. Ja osobne v nej cítim hlavne ten pomaranč. :-) Voňavku som si zo začiatku neplánovala kúpiť ale pri kúpe Magic women bola táto druhá zadarmo, ale myslím že je škoda takú peknú toaletnú vodu tak podceňovať pretože je naozaj krásna a určite sa k nej ešte vrátim.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu