štvrtok 12. júna 2014

RECENZIA: Toni and Guy GUMA NA VLASY!

tak táto vecička sa ku mne dostala zhodou okolnosti ...môj priateľ si chcel kúpiť gél na vlasy a zle si prečítal čo berie a namiesto gélu kúpil gumu na vlasy. Ked to zistil okamžite mi ju nechal u mňa doma nech ju používam ja. po prvom použití mám na túto gumu zvláštny názor. Vlasy po nej síce krásne voňali ale boli lepkavé a mastné, ale keďže je to moja prvá guma na vlasy neviem moc uznať či to tak ma byť alebo nie. Zatiaľ si ju dávam len na končeky vlasov inak u mňa leží na poličke nevyužitá. Cena tohto výrobku bola 9,80e. Ak by mi k nej mohol niekto poradiť čo a ako budem len rada pretože je naozaj škoda ju nechať nevyužitú na poličke. Jediné čo môžem zhodnotiť pozitivne je vôňa a balenie inak sa u mňa vôbec neujala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu