streda 11. júna 2014

RECENZIA: Avon - Pena na telo ULTRA SEXY


Túto penu na telo som dostala tieto vianoce ako darček a veľmi milo ma prekvapila. Ako prvé sa mi na nej zapáčila jej vôňa, ktorá naozaj vonia sexy! :-D Po druhé sa mi zapáčilo to že to naozaj není obyčajný telový krém, ale je to krásna nadýchaná pena, ktorá sa hneď vsiakne do pokožky ani nespozorujete kedy :) Pokožka je po ňej voňavá a hebká aj na druhý deň čo je naozaj úplne super! Ja ju používam každý večer pred spaním a už ju mám skoro celu minútu :/ Neviem či sa mi na nej zapáčilo to že je to pena a nie telové maslo či olej krem atd...ale jednoducho v poslednom čase sa natieram len nou a uprednostnila som ju pred všetkými krémami na telo, Balenie ma 150ml čo je asi taky priemer , ale ja osobne by som teraz brala ešte väčšie keďže sa mi ták táto pena zapáčila :) Na obale je napísane že dosiahnete s nou zvodnú pokožku :) myslím že to na túto penu aj dostatočne pasuje preto ma u mňa 5*! :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu