streda 11. júna 2014

RECENZIA: LAK na nechty od PRIMARK BEAUTY kazeta strieborný

Túto krásnu kazetu s lakmi na nechty som dostala od mojej sestry, ktorá žije v Londýne. Kazeta je od značky PRIMARK a bola naozaj nádherne zabalená v krabičke ktorú používam teraz na linky na oči. Set obsahoval 4 laky a ako prvý Vám predstavím tento strieborný pretože je najobľúbenejší zo setu. Fľaštička laku je taka drobná má iba 6ml a naozaj strašne jemnú štetinku (vid. obrázok). Tento lak nemá číslo ale meno a môžete ho nájsť pod označením MERCURY! Krabička ma okrem lakov na nechty aj malé prekvapenie a to že ma na vnútornej strane male zrkadielko ktoré má naozaj milo prekvapilo. Lak Mercury je naozaj skvostný stačí len jediná vrstva a vyzerá naozaj krásne. Mercury je hustý a presne taký istý po nalakovaní ako aj vyzerá vo fľaštičke. Vydrž má naozaj dobrú a vydrží na nechtíku naozaj dosť dlho! Ja ho najviac používam na nejako večerné príležitosti ako je nejaká party alebo disco pretože mi príde nejak slávnostne. Na tejto fotke ho mám nalakovaný len na jednom nechtíku pretože teraz sa nikam nechystám tak som ho doladila k metalovému laku od miss sporty na ktorý tu bude tiež recenzia. Celkovo by som to zhrnula tak že tento lak mi naozaj vyhovuje a mám ho moc rada.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu