štvrtok 12. júna 2014

TAG ČO NOSÍŠ RADŠEJ?

Nohavice alebo sukňa?
Destiny: milujem sukňe!
Infinity: Nohavice v lete sukne.
Tielko alebo tričko?
Destiny: asi podľa nálady ale skôr tričko...
Infinity: Tielko
Vysoké alebo nízke topánky?
Destiny: ja som strašne vysoká mám 179,5 cm tak že nízke!
Infinity: Kedysi som nosila iba vysoké, ale teraz nosím už aj tenisky a balerínky.
Tenisky alebo elegantné topánky?
Destiny: určite tenisky aj keď v poslednom čase som dosť zaťažená na elegantné vecičky
Infinity: Momentálne tenisky u mňa sa to tak mení.
Legíny s dlhým tričkom pod zadok alebo krátkym?
Destiny: nadávala som na baby čo nosili krátke trička a legíny ale v poslednom čase sa priznám nosím krátke trička a legíny!!Smějící se
Infinity: Ja nosím viac s dlhým ale niekedy aj s tielkom a opaskom.
Pastelové alebo neutrálne farby oblečenia?
Destiny: podľa nálady ale asi viac neutrálne
Infinity: Neutrálne.
Kabelka do ruky alebo taška cez plece?
Destiny: jedine cez plece!
Infinity: Cez plece.
Náramok alebo náhrdelník?
Destiny: náhrdelnik ...mám rada aj náramky ale nejak mi to na ruke vadí
Infinity: Náhrdelník
Sveter alebo mikina?
Destiny: aj aj :D nosíím oboje ale ak si mám vybrať tak mikina
Infinity: Sveter mikinu na šport.
Žabky alebo sandálky?
Destiny: nosím oboje ale sandálky sú top ONE
Infinity: Žabky.
Kabát alebo bunda?
Destiny: kabát a čim viac tým lepšie! Úžasný
Infinity: Mám oboje.
Zlato alebo striebro?
Destiny: momentálne to je zlato S vyplazeným jazykem
Infinity: Zlato. ale nosím aj striebro.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu