štvrtok 12. júna 2014

RECENZIA: Revalid doplnok stravy proti vypadavaniu vlasov

 
 
Revalid je doplnok stravy ktorý má pomáhať zastaviť vypadávanie vlasov a zároveň pomáha ich zregenerovať aby nám krásne rástli. Toto balenie čo mám momentálne ja je najmenšie balenie ktoré vydrží mesiac. Je v ňom 30 kapsúl ktoré treba jesť 3x denne po 1 kapsulu. Čiže ráno jednu, poobede jednu a večer jednu!. Liečba by mala trvať celé tri mesiace preto ak sa rozhodnete pre malé balenie budete ich potrebovať 3ks. Dá sa kúpiť aj veľké balenie ale to stoji okolo 30e. Ako vidíte na cenovke tak malé mňa stálo 8,95e čo je celkom dosť ale rozhodne mi tieto vitamíny vždy pomohli a preto na nich nechcem šetriť!
Revalid kapsuly obsahujú všetky vitamíny na podporu rastu vlasu ako sú napr. základne( železo,med, zinok a aj extrakt z pšeničných klíčkov a kopu ďalších). Kapsule revalid sa dajú kúpiť voľne v lekárni a netreba na ne žiadny lekársky predpis.Kapsule sú zelenej farby a voňajú trocha ako bylinky aspoň mňe to tak príde. Nie sú veľké a ľahko sa prehĺtajú čo ja na liekoch naozaj veľmi oceňujem. :)
Môj osobný názor na ňe je taký že mi naozaj neraz už pomohli a určite ich budem si kupovať aj naďalej.
 
Po celých troch mesiacoch ich používania mi vlasy začali strašne rýchlo rásť že ani nestíham dofarbovať dorasty.  Vypadavanie prestalo a ja som naozaj veľmi spokojná s výsledkom.:-) Každému vrelo odporúčam. :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu