streda 11. júna 2014

RECENZIA: Kallos šampón PLACENTA

Ďalší môj obľúbený produkt od mojej obľúbenej vlasovej kozmetiky KALLOS :) Šampón PLACENTA je regeneračný šampón na poškodené vlasy ktoré potrebujú tak povediac malý zázrak. Balenie šampónu je veľké 1L ale ako vidíte na obrázku ja ho už mám skoro minúte a to ho mám asi 3mesiac možno viac ani neviem presne...
V obchode kde ho kupujem stál tuším okolo 3e čo není až tak hrozna cena na tak veľké balenie.
Po použití vlasy jemne voňajú skoro by som povedala že rovnakou vôňou akou vonia aj maska na vlasy PLACENTA, ale je to jemná príjemná vôňa. Vlasy sa po ňom lepšie rozčesávajú su leskle a naozaj vyzerajú o mnoho zdravšie. K tomuto šampónu ak sa ho rozhodnete kupovať by som odporúčala kúpiť aj masku na vlasy Placenta ku ktorej máme tiež napísanú už recenziu na blogu :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu