streda 11. júna 2014

RECENZIA: Nivea zvlačňujúca maska na tvár PURE/NATURAL

Ďalšia pleťová maska z radu Nivea tentoraz som sa rozhodla otestovať pleťovu hydratačnú masku PURE/NATURAL s aloe vera. Táto maska obsahuje Arganový olej a BIO aloe vera olejček. Pleť ma byť po použití hydratovaná a upokojená a mala by mať prirodzenú rovnováhu. Maska je vhodná pre všetky tipy pleti preto ju môže použiť naozaj každý. Balenie je ako vždy u masiek Nivea dvojité a tak Vám to stačí na jeden týždeň, pretože maska sa doporučuje použivať 2x za týždeň. Masku používame tak že si ju natrieme na vyčistenú pleť a necháme pôsobiť 10-15minut a potom si ju vodou zotrieme. Pleť je po použití jemná a krásne vyčistená, teda aspoň mne to tak pripadalo. Maska má krásnu vôňu po aloe vera ale troška mi voňala alkoholovo, neviem či sa mi to zdalo alebo mám divný nos ale nebola to škaredá vôňa naozaj. Túto masku je možno kúpiť v každej drogérii ja som si ju našla v DM a stála 1,59e tuším. Záver by som dala taký že táto maska ani neprekvapila ani nesklamala je proste dobrá tak ako ostatné masky od Niveii :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu