štvrtok 12. júna 2014

Balea jemné čistiace mlieko


Balea čistiace mlieko pre jemné, krémové čistenie tváre a okolia oči.Mlieko jemne odstraňuje make-up a nečistoty z pleti s provitamín B5 ošetruje pokožku, uchováva vlhkosť a napomáha tak udržať jej prirodzenú rovnováhu.Toto odličovacie mlieko som si kúpila len tak náhodne a celkom sa mi zapáčilo.Používam ho iba keď sa odličujem pri sprchovaní.Mám po ňom jemnú pokožku takú fajnú som sním spokojná, ale je trošku na škodu že oči odličuje trošku ťažšie treba ho dať na oči aj dva krát.Ale dá sa použiť aj s odličovacím tampónom a vtedy by to mohlo odličiť aj na prvý krát dokonalé, ale keďže ja ho používam iba pri tom sprchovaní tak jemnučko aby som si nepodráždila oči tak možno to je aj tým. Inak je super vonia ako krém je jemný nedráždi mi oči ani pleť ktorú mam po ňom fakt jemnučkú.Toto je už moje druhé balenie cena je okolo dvoch eur:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu