streda 11. júna 2014

Recenzia: Bio Olej na telo

Bio Olej na telo je naozaj veľmi dobrá vecička s ktorou ma zoznámila moja staršia sestra ktorá žije v Londyne. Doniesla mi ju pretože som potrebovala niečo kvalitného na moju jazvičku aby čim skor zmizla a tento olejček je vo svete naozaj veľmi uznávaný.
Olejček je BIO výrobok vyrobený z harmančeku, rozmarínu,levandule a s vitamínom E a A. Sľubuje zlepšiť stav pokožky mal by ju napnúť hydratovať a zabrániť jej starnutiu a zároveň pomáha liečiť strie, jazvy a pigmentové škvrny na pokožke. Je určený na citlivú pokožku!
Tento olejček je naozaj skvelý! Síce po prvom raze som bola dosť skeptická pretože ja moc nemám rada olejčeky, ale ako náhle som videla ako rýchlo sa vsiakol a že vôbec neostalo po ňom mastne oblečenie som ho začala mať rada. Moja pokožka je po ňom jemne voňavá a hebučká.Ja sama ho používam na tvár a na celé telo...no počula som už aj ľudí že si ho dávajú aj na končeky vlasov vraj im to zabraňuje lámaniu končekov..no ja osobne som to ešte neodskúšala ...možno raz :) Po pár mesiacoch používania musím povedať že mi tento olejček naozaj pomáha a celkovo po natretí na tvár je moja pokožka pekne napnutá a jemná.
Kúpiť si ho môžete aj v lekárňach alebo aj na internete. Cena sa pohybuje asi takto malé balenie ml okolo 9e a veľké balenie 125ml za 17e :)
Použivať by sa mal 2x denne vmasírovať do pokožky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu