streda 11. júna 2014

RECENZIA: ASTOR FASHION STUDIO lak na nechty červený 204



Tento lak som si kúpila cez tento víkend a hneď som sa tešila ako ho vyskúšam a otestujem. Od Astoru som už jeden lak na nechty mala a doteraz ho ešte mám a musím povedať že je na JEDNOTKU! Tak isto ma neprekvapil ani tento lak v červenej farbe ktorý je tak isto na jednotku.Toto je odtieň 204 chicisime a je presne v takej istej farbe ako vo fľaštičke. Nádobka má 6ml a cena v dm drogerii sa pohybuje okolo 2,99e. Ja som tento kúpila vo výpredaji za 1,59e čo si myslím je úžasná akcia a oplatila sa! Lak na nechty stačí natrieť jednou vrstvou pretože super kryje a vrstvy netreba opakovať. Od-lakovanie laku z nechtov je jednoduché a ide to hravo dole! Výdrž laku je naozaj skvela vydržal mi zatiaľ všetko od lúpania pomarančov až po upratovanie a zatiaľ vôbec nevidieť žiadne ošupané miesta.Myslim si že som sa do Astro Fashion Studio asi zamilovala pretože sú zatiaľ naozaj najlepšie aké som kedy mala!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu