streda 11. júna 2014

RECENZIA: Astor špirala Big & Beautiful Boom - zlato čierna!

 Už dlho som plánovala napísať o tejto špirále ktorá patrí medzi moje TOPKY! Na túto špirálu ma nalákala moja kamarátka ktorá hovorila že jej kamoška ju naozaj chvalila a že si ju raz musí aj ona kúpiť. No a tak som tu moju kamarátku predbehla a kúpila som si ju ako prvá Ja. Zo začiatku sa mi zdala úplne obyčajna a kefka bola taka no normálna.. ale po prvom použití som ostala naozaj milo prekvapená pretože moje mihalnice vyzerali ako keby som ich mala umelé. Špirála ich naozaj krásne vytočila až boli neuveriteľne veľké a husté. Balenie špirálu je v zlato čiernej čo je podľa mňa úplná krása pretože v poslednom čase na zlatej letím. Kefka je docela veľká ale nevadí to pri maľovaní skôr je to plus. Cena v DM drogérii sa pohybuje okolo 7-9e podľa toho či je v akcii alebo nie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu