štvrtok 19. februára 2015

Aktualizácia Blogu 19.2 2015

     Ahojte, po naozaj dlhom čase sa Vám tu hlásim a mám naozaj nehorázne veľké množstvo kozmetiky na ktoré tu musím napísať recenzie. Za ten dlhý čas čo som nestíhala pridávať príspevky sa mi toho doma naozaj nahromadilo dosť. Samozrejme ak chcem aby to bolo pekné a prepracované musím tomu venovať nejaký ten čas ....tak že to naozaj nebude hneď. 


     A teraz Vám vysvetlím prečo som nemala čas sem pridávať príspevky....ako podaktoré viete začala som študovať na vysokej škole a naozaj je to na čas veľmi náročná záležitosť...Iba nedávno mi skončilo skúškové obdobie a zajtra mi znova začínajú prednášky a cvika  :-(  5 hodín sedenia v škole    ...tak že toho voľného času naozaj nemám veľa.... no a keď sa nejaký ten čas voľný aj nájde... som s priateľom alebo lietam po vonku :-D Od počítača sa v poslednom čase držím ďaleko, lebo mi naozaj pripomína učenie a školu. :D Preto som sa rozhodla v mojich recenziách urobiť určitú zmenu a začať písať do jedného článku viac recenzii na viac kozmetických výrobkov. :-) Dúfam že aj naďalej budete navštevovať našu skromnú blog stránku :D

    Môžte sa tešiť na výrobky od Kallos,Redken, Bruno Banani a jeho novinka absolute woman a man :O ....úžasný olejček na vlasy od garnier, kozmetiku od Avonu, Loréal Profesionál, Himalayu, Gucciho, Pradu a kopu ďalších :-) Naozaj v poslednom čase som mala neskutočne množstvo nových výrobkov a kopa z nich u mňa určite nebude posledný krát. Najzaujímavejší kúsok z mojich noviniek je darčeková sada BARBIE práva od Matella :O :D , ktorú mi kamarátka doviezla z ďalekého Japonska.







   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára