streda 17. septembra 2014

Recenzia: Astor Eye Artist tekuté linky na oči






Tieto úžasne očne linky som našla úplnou náhodou keď som si ich požičala od mojej staršej sestry a v tom momente som si povedala ,,smer drogerka musím ich mať!" :-) Astor Eye Artist sú tekuté očne linky ktoré maľujú linku naozaj husto čiernou farbou a vďaka super štetcu si ich môžem namaľovať bud tenké alebo aj hrubé výrazné. Linka mi na očkách vydrží naozaj celý deň a nezmýva sa po pár hodinách ako u iných druhoch očných liniek. Flakon má síce len 3g, ale vydrží naozaj dlho! Ja ho už mám asi pol roka a maľujem si linku každý druhý deň. Odtieň linky je 090 black a linka sa dá kúpiť na parfums.sk za neuveriteľných 4,48e. V drogériách je to samozrejme o dosť drahšie a tak ak už budeš nakupovať na parfums.sk tak nezabudni vyskúšať túto skvelú linku na oči. :-) Žiaľ na fotke vidieť že linku naozaj dlho používam a zmazalo sa mi z nej strieborným napísane : Astor Eye Artist  :-) možno to jedine som na nej našla ako nevýhodu...inak má u mňa 100bodov! :-) Ak si ju už vyskúšala aj ty tak kľudne napíš svoj názor, budem len rada. :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára